Przenośniki płytkowe FlexLink z aluminium dostępne są dla następujących platform:
X45 (43), X45H (43), XS (45/44), X65 (63), X85 (83), XH (105/103), XK (105/102), X180 (182/175), X300 (295).
XL (65/63), XM (85/83) – wycofane. Przed nawiasem podana jest szerokość belki. W nawiasie podana jest szerokość łańcucha płytkowego.
Najbardziej popularną jest platforma X85 ze względu na szerokość umożliwiającą transport wielu produktów z branży spożywczo-rozlewniczej, kosmetycznej, medycznej oraz podobieństwo wymiarowe do klasycznych przenośników opartych na łańcuchach płytkowych np Rexnord o szerokości 82,5 mm lub 83,8 mm.
Poniżej podajemy podstawowe dane techniczne dla różnych platform które będą pomocne przy wyborze odpowiedniego rozwiązania oraz przy zamawianiu części zamiennych podczas prac remontowych takich jak ślizgi, nity montażowe do ślizgów i ewentualnie łańcuchy płytkowe.
Dane w tabeli dotyczą wersji podstawowej.

Konstrukcję przenośnika można dobrać opierając się na różnych wersjach komponentów w następujących podzespołach:
(w zależności od platformy mogą występować różnice w ofercie)
A. Moduł napędowy:
1. Moduł końcowy, montaż podwieszany motoreduktora, ze sprzęgłem, ze zwisem łańcucha, siła pociągowa 1250N (H)
2. Moduł końcowy, montaż boczny motoreduktora na wałku, ze sprzęgłem, ze zwisem łańcucha, siła pociągowa 1250N(H)
3. Moduł końcowy, montaż boczny motoreduktora na wałku, bez sprzęgła, ze zwisem łańcucha, siła pociągowa 1250N(M)
4. Moduł końcowy, montaż boczny motoreduktora na wałku, bez sprzęgła, ze zwisem łańcucha, siła pociągowa 800N(M)
5. Moduł końcowy, montaż boczny motoreduktora na wałku, bez sprzęgła, ze zwisem łańcucha, siła pociągowa 300N(C)
6. Moduł środkowy, montaż boczny motoreduktora na wałku, bez sprzęgła, ze zwisem łańcucha, siła pociągowa 875N(H)
7. Moduł środkowy, montaż boczny motoreduktora na wałku, bez sprzęgła, ze zwisem łańcucha, siła pociągowa 200N(C)
8. Moduł środkowy, montaż boczny motoreduktora na wałku, ze sprzęgłem, ze zwisem łańcucha, siła pociągowa 200N(C)
B. Moduły bierne (idler unit):
1. Moduł bierny, (H) – Heavy
2. Moduł bierny, (C) – Compact
C. Zakręty i łuki
1. Łuki poziome z kołem nawrotnym (wheel bend)
2. Łuki poziome gięte
3. Łuki pionowe gięte